П`ятниця, 29.03.24, 10:00 AM
Енергодарське об'єднане управління Пенсійного фонду Украї...
Вітаю ВасГость | RSS
Шановні страхувальники!         О(П)
Меню сайту
Статті управління
[30.01.17]
[Адміністрація]

Звіт про підсумки роботи управління Пенсійного фонду на території Кам’янсько-Дніпровського району 
[13.01.17]
[Адміністрація]

Плану заходів щодо своєчасного виявлення, усунення та мінімізації корупційних ризиків 
[13.01.17]
[Адміністрація]

Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік 
[12.01.17]
[Адміністрація]

ДО УВАГИ НАСЕЛЕННЯ РАЙОНУ! 
[22.12.16]
[Пенсійне забезпечення]

Про пенсії державних службовців… 
[07.11.16]
[Адміністрація]

Працюють з людьми і для людей… 
[06.07.16]
[Доходи]

До уваги страхувальників: внесено зміни до Порядку формування та подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску 
[31.05.16]
[Пенсійне забезпечення]

майский перерасчет пенсий 
[31.05.16]
[Пенсійне забезпечення]

До уваги внутрішньо переміщених осіб 
[29.04.16]
[Адміністрація]

Про підсумки роботи Кам’янсько – Дніпровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за січень – березень 2016 
stat ukoz
Головна » 2017 » Січень » 13

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання Плану заходів щодо своєчасного виявлення, усунення та мінімізації корупційних ризиків, запобігання корупційним та пов’язаних з корупцією правопорушенням, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів в Кам'янсько-Дніпровському об'єднаному управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області за 2016 рік

Запроваджений моніторинг змін та практики застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів Пенсійного фонду України, для виявлення прогалин та недоліків, що можуть сприяти втягненню працівників управління в корупційну та злочинну діяльність.

Більшість звернень громадян вирішуються одразу, адміністративні окардження не були.

 

 

 

Категорія: Адміністрація | Переглядів: 1701 | Додав: UPFU | Дата: 13.01.17

Реалізуючи вимоги Конституції України, керуючись Законом України „Про звернення громадян”, управлінням забезпечується право кожного громадянина на звернення у зручній для нього формі. Проведення роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення обізнаності населення, покращення якості обслуговування та розгляду звернень громадян є пріоритетними напрямами роботи управління.

Питання забезпечення конституційних прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, указів та доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду знаходяться під постійним контролем, щоквартально розглядаються та аналізуються на загальних зборах трудового колективу (протоколи виробничих нарад від 15.01.2016 №1, від 21.04.2016 №4, від 12.07.2016 №7, від 18.10.2016 №10).

Категорія: Адміністрація | Переглядів: 1712 | Додав: UPFU | Дата: 13.01.17

Форма входу
календар
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
facebook.com
WEB - портал
SKYPE
Зателефонуй на SKYPE до управління kdnpfu12








Copyright K-Dnipr UPFU © 2024