Реалізуючи вимоги Конституції України, керуючись Законом України „Про звернення громадян”, управлінням забезпечується право кожного громадянина на звернення у зручній для нього формі. Проведення роз’яснювальної роботи, спрямованої на підвищення обізнаності населення, покращення якості обслуговування та розгляду звернень громадян є пріоритетними напрямами роботи управління.
Питання забезпечення конституційних прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, указів та доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду знаходяться під постійним контролем, щоквартально розглядаються та аналізуються на загальних зборах трудового колективу (протоколи виробничих нарад від 15.01.2016 №1, від 21.04.2016 №4, від 12.07.2016 №7, від 18.10.2016 №10).
Прийом та обслуговування громадян здійснюється за принципом “єдиного вікна”. Мешканці Кам’янсько-Дніпровського району обслуговуються в спеціально обладнаному залі, де можуть ознайомитись з актуальною інформацією на стендах, деякими Законами України, висловити зауваження, пропозиції тощо. Прийом мешканців Великобілозерського району здійснюється в окремій кімнаті. Всього за 2016 рік надійшло 8693 звернень громадян мешканців двох районів. Здебільшого звернення громадян стосуються консультацій з приводу права на призначення пенсії, необхідності надання та правильності оформлення документів, третину звернень складає прийом документів для призначення (перерахунку) пенсій, виплати допомоги на поховання.
За 2016 рік з різних питань діяльності Пенсійного фонду, до управління з усними особисто і за телефоном та з письмовими зверненнями звернулись 8922 особи. 64 письмових звернення громадян надійшли від заявників з різних питань пенсійного забезпечення. Всі звернення індивідуальні, колективних не має. Повторні звернення відсутні. Відповіді на звернення надані по суті, в установлені законодавством строки.
На щоденну телефону “гарячу лінію”, яка функціонує протягом 2016 року звернулось 534 особи. Більшість питань, з якими зверталися громадяни за телефоном „гарячої” лінії стосувались пенсійного забезпечення, зокрема права і умов призначення пенсії (34%), утримання та відрахування з пенсії (8%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (17%), фінансування та уточнення дати виплати (41%) тощо.
В управлінні щомісяця проводяться телефонні «прямі» лінії (звернулось 19 осіб), в тому числі з питань пенсійного забезпечення осіб, які брали участь у бойових діях під час проведення антитерористичної операції (протягом року звернень не було), протидії та запобігання корупції.
На особистому прийомі керівництвом управління протягом 2016 року прийнято 104 громадянина, з них до начальника управління звернулось 30 осіб, до заступників 25 осіб, до керівників структурних підрозділів – 49 осіб. Усі питання заявників вирішуються невідкладно.
Організовано проведення 26 виїзних прийомів в сільських радах Кам’янсько-Дніпровського та Великобілозерського району, прийнято 61 пенсіонера, з них: начальником управління – 15 осіб, заступником начальника управління - 12 осіб, керівниками структурних підрозділів – 34 особи.
В управлінні проведені 7 співбесід - заняття в рамках проекту «Школа майбутнього пенсіонера» (присутні 49 осіб).
Громадяни мають можливість дистанційних консультацій за допомогою програми «Skape» (kdnpfu12), звернулась 1 особа, створена сторінка в соціальній мережі Фейсбук. Успішно функціонує власний веб-сайт, з матеріалами якого в цьому році ознайомились 6846 відвідувачів. На сайті управління з березня поточного року запроваджена можливість задати он-лайн питання начальнику управління, повідомити про якість надання послуг у формі анкетування.
Для забезпечення потреби громадян з обмеженими фізичними можливостями в отриманні інформації і спілкуванні, управлінням здійснюються «дзвінки ввічливості» (71 особі), привітання з Днем народження та іншими датами – 57 особам, надані консультації за телефоном 87 особам, щомісячно відвідуються особи з обмеженими фізичними можливостями внаслідок старості або хвороби на дому, за місцем проживання, з початку року зустрічі проведені з 22 особами.
Намагаючись попередити необхідність пенсіонерів особисто звертатися до управління для отримання консультацій, пояснень тощо, управлінням проводиться широка інформаційно – роз’яснювальна робота. Протягом 2016 року управлінням проведені 20 зустрічей в трудових колективах району (присутні 393 особи), 23 зустрічі за місцем проживання громадян (присутні 290 осіб), 103 особам направлені СМС-повідомлення про розмір пенсії.
Проведені 7 семінарів з представниками підприємств району (присутні 57 осіб), 14 засідань „круглого столу” з представниками банківських установ (110 осіб), 7 нарад із соціальними партнерами (80 осіб), за результатами яких підписані Угоди про співробітництво, 6 зустрічей в рамках Дня відкритих дверей для молоді (155 осіб), 1 зустріч зі студентами (13 осіб), виготовлені 1 буклет щодо порядку та умов призначення пенсій за вислугу років освітянам (30 шт.), листівки щодо перерахунку пенсій з 01.05.2016, зміни в пенсійному забезпечені внутрішньо переселених громадян, легалізації заробітної плати (60шт), актуальні питання пенсійного забезпечення внутрішньо-переміщених осіб (30 шт.), зміни в порядку формування та подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску (40 шт), порядок обчислення страхового стажу (30 шт), щодо виплати пенсій у грудні за січень 2017 року (20 шт). У засобах масової інформації, місцевих газетах Кам’янсько-Дніпровського району «Новини дня» та «Знамя труда», на радіо «Кам’янка» оприлюднені 20 статей. Для розміщення на веб-сайті ГУ ПФУ в Запорізькій області направлені 6 інформацій на сайтах районних державних адміністрацій та Кам’янсько-Дніпровської районної ради розміщені матеріали про зміни в пенсійному забезпечені, щотижня на них оприлюднюється інформація про стан фінансування виплати пенсій в межах виплатного періоду.
Начальник об’єднаного управління
О.А. Цигрик
|