Основними завданнями управління Пенсійного фонду України в Кам'янсько-Дніпровському районі були і залишаються своєчасне призначення (перерахунок) і виплата пенсій, максимальне наповнення бюджету Фонду, постійне системне покращення якості обслуговування громадян із застосуванням новітніх технологій.
Вже більше року обслуговування громадян в управлінні здійснюється за принципом „єдиного вікна”, з початку року звернулись 2826 осіб, на щоденну “гарячу лінію” звернулось 133 особи, посадовими особами управління проводяться особисті прийоми, виїзні прийми, діє нова форма дистанційного консультування громадян за допомогою програми Skype " kdnpfu12", щоквартально проводяться співбесіди – заняття в рамках проекту «Школа майбутнього пенсіонера», направляються СМС-повідомлення про розмір пенсії.
Управлінням, намагаючись попередити необхідність пенсіонерів особисто звертатися для отримання консультацій, пояснень тощо, проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота. В засобах масової інформації району – газетах «Новини дня», «Знамя труда», радіо «Кам’янка» оприлюднюються відповідні статті, проведено 8 зустрічей в трудових колективах району та 6 зустрічей за місцем проживання громадян (по вулицям сіл), 6 виїзних прийомів в сільських радах району, 3 наради із соціальними партнерами, 6 «прямих» телефонних ліній, проведені 3 семінари з представниками підприємств району, 7 засідань „круглого столу” з представниками банківських установ 2 зустрічі в рамках Дня відкритих дверей для молоді. Для забезпечення потреби громадян з обмеженими фізичними можливостями в отриманні інформації і спілкування, управлінням здійснені «дзвінки ввічливості» 21 особі, привітання з днем народження та іншими датами - 2 особам, надані консультації 23 особам. Щомісячно відвідуються на дому особи з обмеженими фізичними можливостями внаслідок старості або хвороби.
Станом на 1 липня 2015 року в управлінні на обліку перебуває 11971 одержувач пенсії, середній розмір пенсії станом становить 1305,16 грн. Протягом півріччя призначено 192 нових пенсій, 7 пенсій за особливі заслуги перед Україною, проведено 723 поточних перерахунки, з них 94 з доданням стажу працюючими пенсіонерами, виплачено 97,3 млн. грн. пенсій і грошової допомоги (збільшення виплати порівняно з аналогічним періодом минулого року на 3,5 млн. грн.), сформовано і виплачено за разовими дорученнями 8,2 млн. грн. допомоги на поховання 317 осіб та 0,12 млн. грн. недоотриманої пенсії.
Планові показники по надходженню власних коштів, які адмініструє Пенсійний фонд, за січень – червень 2015 року виконані на 203,7 %, до бюджету Пенсійного фонду, що формується на території району, надійшло коштів в сумі 187,1 тис. грн. За 6 місяців поточного року від платників Кам’янсько - Дніпровського району мобілізовано 26714,7 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, частка Пенсійного фонду складає 23716,3 тис. грн., що складає 101,1 % планових призначень та на 112,8 тис. грн. (0,5 %) більше від обсягів відповідного періоду минулого року. Станом на 01.08.2015 року управлінням обліковується заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 168,9 тис. грн., з якої
110,4 тис. грн. (65,4 %) заборгованість ДП «СГП «Запорізьке»;
6,9 тис. грн. (4,1%) - СБК “Іванівка”;
6,7 тис. грн. (4,0 %) - ТОВ “Агро-Дніпро”;
12,1 тис. грн. (7,2 %) - ПАТ “Племзавод Степной”.
Управлінням забезпечено функціонування Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, середньомісячний показник накопичуваних відомостей становить 300 звітів по 4300 застрахованим особам.
Найближчими перспективами в організації роботи управління є:
перехід до централізованого способу виплати пенсій, що здійснюватиметься безпосередньо з республіканської бази даних одержувачів пенсій. Накопичення даних на центральному сервері та відповідний спеціальний (обмежений) режим доступу до інформації виключає випадки зловживання та дозволяє додаткових контроль правильності і своєчасності призначення (перерахунку) пенсій;
формування електронних пенсійних справ без дублювання паперовими матеріалами, максимальне скорочення терміну призначення пенсій;
розвиток і удосконалення можливостей дистанційного обслуговування громадян, шляхом подання електронного звернення для призначення (перерахунку) пенсій, звернення до будь-якого органу Пенсійного фонду, без урахування місця проживання громадянина.
Всі новації, зокрема і впровадження нових форм і методів обслуговування на меті мають виключно покращення якості обслуговування громадян, скорочення часу на технологічні процеси призначення (перерахунку) пенсій, створення цивілізованих сервісних центрів, де в лічені хвилини можна отримати будь яку інформацію стосовно пенсійного забезпечення.
|