З 01 січня 2010 року введений новий
Порядок подання звітності до органів Пенсійного фонду України
Цей Порядок визначає щомісячне подання звітності про
нараховані сплачені страхові внески в розрізі кожної застрахованої особи до
органів Пенсійного фонду України починаючи з 1 січня 2010 року.
Первинна звітність до системи персоніфікованого обліку
Пенсійного фонду за 2009 рік подається в порядку, строки та за формами,
встановленими раніше.
Новим Порядком передбачене подання звіту до Пенсійного
фонду:
1) в електронній формі з використанням електронного
цифрового підпису через центр обробки електронних звітів;
2) на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника
та скріплених печаткою (за наявності) разом з електронною формою на електронних
носіях інформації;
3) на паперових носіях, якщо у страхувальника
кількість застрахованих осіб не більше десяти.
Електронна форма звіту формується страхувальником з
використанням спеціального програмного забезпечення, актуальні версії якого можна
безкоштовно отримати в управлінні
Пенсійного фонду (кабінет 12) на флешку
(CD диск) або за посиланням ARM_ZS_8_82.zip
З
метою організації стабільної роботи з формування, прийняття і обробки
щомісячної звітності щодо сум нарахованих внесків на загальнообов’язкове
державне пенсійне страхування, управлінням запроваджена тематична „гаряча”
телефонна лінія 2-30-35, щоденно з 13-00 до 16-00
години.