Як отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) внутрішньо-переміщеним особам з Донецької та Луганської областей Кам'янсько-Дніпровське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області , нагадує, що з 1 серпня 2016 року розпочато видачу нових платіжних карток, які одночасно є електронними пенсійними посвідченнями (ЕПП). Насамперед, оформити ЕПП доведеться одержувачам пенсій, які вперше звертаються за призначенням пенсій або її відновленням, а також тим, хто раніше отримував пенсії в установах інших банків. За правилами, ЕПП виконуватиме одночасно дві функції – платіжної картки й посвідчення особи одержувача пенсії. Важливо!!! Заява та документи на виготовлення ЕПП подаються в Управління Пенсійного фонду України, а забирати виготовлене посвідчення необхідно у відділенні Ощадбанку, яке зазначене в заяві на виготовлення.
Перелік документів для виготовлення електронного пенсійного посвідчення:
- паспорт;
- довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);
- довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи;
- 1 фотокартка 3х2,5, (не більшого та не меншого розміру)
Копії вказаних документів не потрібні. Посвідчення має бути виготовлено упродовж 30 робочих днів із моменту подання заяви. Отримати готове ЕПП пенсіонер має особисто у відділенні Ощадбанку, зазначеному у заяві. Або ж, за неповнолітніх і недієздатних одержувачів пенсій, отримують законні представники, опікуни, піклувальники. Важливо!!! Надалі одержувачу пенсії доведеться проходити обов’язкову фізичну ідентифікацію, тобто особисто з’являтися у відділення Ощадбанку, де було отримано ЕПП. Перші два рази – що шість місяців, надалі – що 12 місяців. Термін дії ЕПП – 3 роки. Після завершення терміну дії воно перевипускається за кошт Ощадбанку.